Najczęściej zadawane pytania
Czy mogę zrezygnować z opóźnienia lotu i wybrać inny dodatek?
W mojej polisie nie ma ubezpieczenie od opóźnienia lotu. Czy mogę je dokupić?
Dostałem odszkodowanie od linii lotniczych. Czy mogę ubiegać się też o zwrot kosztów w ramach ubezpieczenia?
Kiedy nie otrzymam odszkodowanie za opóźniony lot?
Czy muszę zachować faktury i rachunki za zakupy w czasie oczekiwania na lot?
Na co mogę przeznaczyć odszkodowanie za opóźniony lot?
Ile godzin musi wynieść opóźnienie, aby otrzymać odszkodowanie?
Kiedy otrzymam pieniądze za opóźniony lot?
Jaką kwotę otrzymam za opóźnienie samolotu?
Czy mogę dostać zwrot pieniędzy w przypadku opóźnienia?
Kup ubezpieczenie od 3 zł dziennie
Zapewnij sobie spokojne wakacje
Porady
Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.