Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Kiedy nie otrzymam odszkodowanie za opóźniony lot?

Na wypłatę odszkodowanie nie można liczyć, gdy:

  • lot był opóźniony o mniejszą liczbę godzin niż ta wyznaczona przez ubezpieczyciela,

  • opóźnienie nie zostało zgłoszone towarzystwu w określonym przez OWU terminie,

  • ubezpieczony nie dostarczył zaświadczenia z linii lotniczych,

  • ubezpieczony nie zachował i nie dostarczył rachunków i faktur, jeśli te były wymagane przez towarzystwo.

Poza tym są brane pod uwagę również inne wyłączenia, jak:

  • opóźnienie lub anulacja dotyczyła lotu czarterowego,

  • kwota wydatków była wyższa niż ta, którą jako maksymalną gwarantowaną wyznaczył ubezpieczyciel (przekroczyła określoną w umowie sumę gwarantowaną),

  • opóźnienie lub odwołanie lotu zostało spowodowane przez czynniki znajdujące się w generalnych wyłączeniach odpowiedzialności, np. wojnę, atak terrorystyczny, katastrofę ekologiczną, strajki, zamieszki itp.

Każdy ubezpieczyciel takie wyłączenia opisuje w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.

Powiązane pytania i odpowiedzi

Kup ubezpieczenie od 3 zł dziennie

Zapewnij sobie spokojne wakacje

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego