Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Gdzie się zgłosić w razie zachorowania za granicą?

Jeśli to możliwie i stan zdrowia na to pozwala, to w pierwszej kolejności należy skontaktować się z centrum alarmowym/informacyjnym ubezpieczyciela (numer znajduje się na polisie). Tam otrzyma się dokładne namiary na najbliższe placówki służby zdrowia.

Bardzo często konsultanci kierują do miejsc, które współpracują z ubezpieczycielem, tak by zapewnić rozliczenie bezkosztowo. W szpitalu czy gabinecie lekarskim wystarczy okazać polisę i nie będzie trzeba najpierw płacić z własnej kieszeni za pomoc.

Jeśli trafi się do placówki medycznej nagle, bez możliwości wcześniejszego zgłoszenia zdarzenia do centrum alarmowego/informacyjnego, to wówczas należy zachować wszystkie wystawione przez szpital czy gabinet rachunki oraz zabrać ze sobą całą dokumentację medyczną.

Następnie w ciągu kilku dni (w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia dokładnie ubezpieczyciel określa, ile ma się na to czasu) należy zgłosić fakt pobytu w szpitalu czy wizyty lekarskiej w centrum alarmowym/informacyjnym

Powiązane pytania i odpowiedzi

Kup ubezpieczenie od 3 zł dziennie

Zapewnij sobie spokojne wakacje

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego