Pieniądze zostaną przelane w terminie przewidzianym przez ubezpieczyciela. Konieczne jest zgłoszenie anulowania wycieczki, noclegu lub biletu w centrum alarmowym/informacyjnym ubezpieczyciela (numer do kontaktu z towarzystwem znajduje się na polisie, a także na stronie danego ubezpieczyciela).
Następnie należy dostarczyć dokumenty potwierdzające zajście zdarzenia losowego, które uniemożliwia podróż. Może to być:
- zaświadczenie od lekarza,
- akt zgonu,
- notatka policyjna,
- wezwanie sądowe,
- wezwanie do wojska,
- umowa o pracę,
- zaświadczenie ze szkoły, uczelni czy innej placówki edukacyjnej,
- skierowanie medyczne, dokumentacja medyczna,
- notatka straży pożarnej czy innych służb państwowych itp.
To zależy od sytuacji, jaka się przydarzyła i wymaga rezygnacji z zakupionego wyjazdu, biletu czy noclegu. Po złożeniu tych dokumentów oraz załatwieniu wszystkich innych wymaganych przez ubezpieczyciela formalności należy oczekiwać na zwrot kosztów. Termin ten będzie określony w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
Powiązane pytania i odpowiedzi
Kup ubezpieczenie od 3 zł dziennie
Zapewnij sobie spokojne wakacje
Porady
Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.