Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Kiedy otrzymam pieniądze z tytułu rezygnacji z podróży?

Pieniądze zostaną przelane w terminie przewidzianym przez ubezpieczyciela. Konieczne jest zgłoszenie anulowania wycieczki, noclegu lub biletu w centrum alarmowym/informacyjnym ubezpieczyciela (numer do kontaktu z towarzystwem znajduje się na polisie, a także na stronie danego ubezpieczyciela).

Następnie należy dostarczyć dokumenty potwierdzające zajście zdarzenia losowego, które uniemożliwia podróż. Może to być:

  • zaświadczenie od lekarza,
  • akt zgonu,
  • notatka policyjna,
  • wezwanie sądowe,
  • wezwanie do wojska,
  • umowa o pracę,
  • zaświadczenie ze szkoły, uczelni czy innej placówki edukacyjnej,
  • skierowanie medyczne, dokumentacja medyczna,
  • notatka straży pożarnej czy innych służb państwowych itp.

To zależy od sytuacji, jaka się przydarzyła i wymaga rezygnacji z zakupionego wyjazdu, biletu czy noclegu. Po złożeniu tych dokumentów oraz załatwieniu wszystkich innych wymaganych przez ubezpieczyciela formalności należy oczekiwać na zwrot kosztów. Termin ten będzie określony w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia. 

Powiązane pytania i odpowiedzi

Kup ubezpieczenie od 3 zł dziennie

Zapewnij sobie spokojne wakacje

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego