Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Tematy pomocy Rozwiń(3)

Jak mogę uzyskać zwrot z promocji "Gwarancja Najlepszej Ceny"?

W celu uzyskania zwrotu, należy w ciągu 3 dni od zakupu polisy wysłać na adres mailowy gwarancja@rankomat.pl tańszą ofertę oraz potwierdzenie płatności za polisę zakupioną za pośrednictwem Rankomat. Zgłoszenie zostanie zweryfikowane i w przypadku pozytywnego rozpatrzenia w terminie do 30 dni będzie wypłacona premia.

Powiązane pytania i odpowiedzi

Porady

Brak

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego