Wolisz porozmawiać?Skontaktuj się z nami.
Skorzystaj z pomocy jednego z naszych 200 Doradców.
Pracujemy:
pn. - pt.9:00 - 21:00
sob.9:30 - 17:30
Zadzwoń22 270 00 00
ZadzwońWhatsApp

Jak sprawdzić, czy składka za polisę na życie została opłacona?

W dostępnych na Rankomat polisach Ergo Hestia, Generali i Nationale-Nederlanden składkę pobierają towarzystwa. Klient może więc skontaktować się z TU i zweryfikować status płatności.

Istnieje też możliwość telefonicznego lub mailowego sprawdzenia statusu składek u doradcy Rankomat przez podanie indywidualnego numeru zakupionej polisy.

W razie ewentualnych zaległości TU poinformuje o tym klienta mailowo lub telefonicznie.

Powiązane pytania i odpowiedzi

Szukasz najlepszych ubezpieczeń
na życie?
Wypełnij formularz
w 3 minuty.
Wypełnij formularz

Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?

Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.

logo innowacyjna gospodarka
Ubezpieczenia Rankomat Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Wolska 88 informuje o realizacji projektu "Integracja systemu informatycznego multiagencji ubezpieczeniowej INSU z serwisami towarzystw „direct” w celu optymalizacji procesów sprzedażowych produktów ubezpieczeniowych" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego okres realizacji: 2007 - 2013
logo europejskiego funduszu rozwoju regionalnego