Systematycznie podnosimy poziom ochrony danych osobowych naszych Klientów. W związku z tym wszystkie polisy zakupione online w rankomat.pl są zabezpieczone hasłem. Dzięki temu masz pewność, że Twoich danych osobowych nie może podejrzeć żadna niepowołana osoba. Informację wraz z instrukcją jak otworzyć polisę otrzymałeś od nas w dokumentach wysłanych na Twój adres e-mail, a hasło wysłaliśmy do Ciebie SMS-em.
Jeśli masz problem z otworzeniem polisy za pomocą otrzymanego hasła, wykonaj jeden z następujących kroków:
- jeżeli, skopiowałeś hasło i wyskoczył Ci komunikat o błędnym haśle, sprawdź czy nie skopiowało się ze spacją na początku lub końcu treści,
- sprawdź, czy wpisałeś hasło przy użyciu samych małych liter,
- spróbuj otworzyć dokument na innym urządzeniu, ponieważ niekiedy na smartfonach i tabletach mogą pojawić się problemy z jego otwarciem, bądź okno do wpisania hasła może się nie pojawić,
- pobierz dokument na dysk komputera i spróbuj ponownie go otworzyć. Niekiedy może wystąpić problem z otworzeniem dokumentu bezpośrednio z wiadomości. Wówczas może pojawić się na ekranie urządzenia „kręcące się kółeczko”, jakby dokument nie chciał się załadować.
Jeśli żaden z powyższych sposobów nie zadziała, skontaktuj się z nami. Przekażemy Twoje zgłoszenie do odpowiedniego działu, a pracownik rankomat.pl skontaktuje się z Tobą możliwie jak najszybciej.
Przydatne dokumenty i wzory
Powiązane pytania i odpowiedzi
Oszczędź nawet 50% na polisie
Porównaj oferty ubezpieczeń OC i AC
Porady
Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.