Opłaciłeś już polisę? Jeśli podczas składania wniosku podałeś nam niewłaściwy przebieg pojazdu, skontaktuj się ze swoim ubezpieczycielem. Możesz również przekazać taką informację jednemu z naszych Doradców Klienta (tel.: 22 270 00 00) lub przesłać nam wiadomość na adres obsluga@rankomat.pl. Skontaktujemy się z Twoim towarzystwem i poinformujemy go o zmianie danych. Jeśli będzie taka konieczność, otrzymasz poprawione dokumenty na swój adres email lub pracownik naszego serwisu oddzwoni do Ciebie.
Nie opłaciłeś jeszcze swojej polisy? W takim wypadku skontaktuj się z nami jak najszybciej i podaj faktyczny stan licznika. Nasz Agent wystawi polisę ponownie z poprawnymi danymi.
Przydatne dokumenty i wzory
Powiązane pytania i odpowiedzi
Oszczędź nawet 50% na polisie
Porównaj oferty ubezpieczeń OC i AC
Porady
Nie wiesz gdzie szukać odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami. Nasze Biuro Obsługi Klienta jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku od 9-21 i w soboty od 9:30 - 17:30.