Znalazłeś ofertę rankomat.pl, zaciekawiła Cię. Klik, CV poszło. I co teraz? Zadzwonią czy nie zadzwonią? A jeśli zadzwonią, to co dalej? Rozmowa rekrutacyjna zwykle zawsze jest wielką niewiadomą. A przecież to od tego pierwszego wrażenia zależy, czy dostaniesz pracę. Boisz się, że źle wypadniesz? Pomożemy Ci się przygotować. Zapraszamy na rozmowę rekrutacyjną w rankomat.pl – na razie wirtualnie!
Jeśli wysłałeś do nas swoje CV i dzwoni nieznany numer, koniecznie odbierz! To może być Sylwia Krawiecka, nasz rekruter, która zaprosi Cię na spotkanie. Zapyta, dlaczego zainteresowała Cię oferta pracy w call center i jak na nią trafiłeś. Następnie, wspólnie ustalicie dogodny termin rozmowy.
Nowa praca, Nowe Miasto. Kilka praktycznych szczegółów
Rozmowa odbędzie się w siedzibie naszej firmy w Bielsku-Białej – w kompleksie Nowe Miasto, przy ulicy Legionów. To centrum miasta, więc bez problemu dotrzesz tutaj samochodem lub komunikacją publiczną. Samo spotkanie potrwa około 30 minut. Obiecujemy, że nie będzie to najbardziej stresujące pół godziny w Twoim życiu. Chcemy po prostu się poznać, a także dowiedzieć więcej o Tobie, Twoim nastawianiu do pracy, umiejętnościach i preferencjach. Nie będzie sztywno ani sztampowo – to możemy Ci zagwarantować.
Poznajmy się! O co pytamy podczas rozmowy?
Przede wszystkim chcemy przybliżyć Ci pracę w naszym call center. Dowiesz się, na czym to wszystko polega i jakie będą Twoje obowiązki. Ale Ty także musisz dać się nam poznać. Podczas rozmowy padają różne pytania, dzięki którym ocenimy Twoje predyspozycje, motywację i umiejętności. Nie musisz się ich obawiać – to nie klasówka w szkole, gdzie za złą odpowiedź zostaniesz odesłany z jedynką w zeszycie. Nie bój się kreatywnych odpowiedzi, bądź po prostu sobą i pokaż nam się ze swojej najlepszej strony.
Sprzedaj się! Kogo szukamy do pracy w rankomat.pl?
Nasz idealny kandydat to osoba, która po prostu chce pracować w tej branży. Codzienna praca z klientem nie jest łatwa, ale inspirująca, dlatego zależy nam na osobach nastawionych na cel i zmotywowanych do pracy. Call center to relacyjność, szukamy więc kandydatów łatwo nawiązujących kontakty, ale i bezkonfliktowych, bezpośrednich i otwartych na innych. Cenimy elastyczność – bo w naszej branży zmiany to nie tylko nasza codzienność, ale i konieczność. Skoro już wiesz, kogo szukamy, to z pewnością nas przekonasz, że masz takie cechy i że nie przyjmując Cię do pracy, sporo stracimy!
Kto pyta, nie błądzi. Rozmowa jest też dla Ciebie
Rozmowa ze swojej natury jest dwustronna. Rekrutując, nie tylko my przepytujemy Ciebie, Ty także możesz zadawać nam pytania. Nie bój się tego – to jedyna okazja, by dowiedzieć się wszystkiego o pracy na call center i w rankomat.pl. Jeśli masz jakieś wątpliwości, coś Cię niepokoi, powiedz nam o tym. Wszystko wyjaśnimy, sprecyzujemy, omówimy. Pamiętaj, że nie ma głupich pytań, a otwartość to cecha bardzo ważna u kandydata na pracownika call center.
Poznaj nas od środka
W trakcie rozmowy masz możliwość zobaczyć, jak pracujemy. Oprowadzimy Cię po biurze, zobaczysz jak wyglądają stanowiska pracy. Dzięki temu przekonasz się, jak call center wygląda w praktyce i sam na własne oczy ocenisz, że nie taki diabeł straszny, jak go malują.
Co po rozmowie?
Niezależnie od wyniku rekrutacji zadzwonimy do Ciebie z informacją zwrotną. Podczas spotkania dowiesz się, kiedy mniej więcej możesz spodziewać się telefonu. Zwykle jednak kontaktujemy się z kandydatami do 7 dni po rozmowie. Jeśli nasza odpowiedź będzie pozytywna, to rozgrzewaj struny głosowe! Ale bez obaw! Zanim zaczniesz pierwszy dzień pracy z klientami, odpowiednio Cię do tego przygotujemy.
Profesjonalne szkolenia w formie warsztatów, spora dawka wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz egzamin zrobią z Ciebie prawdziwego doradcę. Dzięki temu nawet nieopierzony jeszcze konsultant będzie świetnie poruszał się w świecie OC, AC i sprzedaży telefonicznej.
Pogadajmy o pracy
I co, chyba nie było tak strasznie, prawda? W realu też nie będzie! Czekamy na Ciebie w rankomat.pl. Możesz zyskać fajną pracę, do której będziesz wracał z przyjemnością, a my dobrego, gotowego do podejmowania nowych wyzwań pracownika. Przekonaj się, że rozmowa rekrutacyjna będzie jedną z pierwszych rozmów, które dadzą Ci satysfakcję zawodową i finansową.