Przyjazna atmosfera, młody zespół, wiele wzywań to oczywiście atrakcyjne kwestie decydujące o podjęciu pracy. Ale nie czarujmy się, większość z nas szuka miejsca, w którym może dobrze zarobić. Rankomat.pl zapewnia jedno i drugie - możesz u nas się rozwijać, pracować w świetnej atmosferze, a przy tym nie narzekać na swoje zarobki. 

No to porozmawiamy dziś o pieniądzach. Przecież wszyscy to uwielbiamy! Liczyć, wydawać, komentować wysokie rachunki i niskie wypłaty :). Ale czy na pewno takie niskie? Na pewno nie, jeśli mówimy o pensjach doradców klienta zatrudnionych w rankomat.pl. 

Zapłacimy Ci za szkolenie. Ile zarobisz na początku? 

Zanim zostaniesz agentem, najpierw musisz się do tego zadania solidnie przygotować. Szkolenie zaczynasz w pierwszym dniu Twojej pracy, zaraz po podpisaniu umowy. Zakończy się egzaminem i otrzymaniem uprawnień agenta ubezpieczeniowego. W tym czasie możesz więc liczyć na normalne, podstawowe, regulaminowe wynagrodzenie przez cały okres wdrażania się do nowych obowiązków.  

Po dwóch tygodniach, jeszcze w trakcie trwania szkolenia możesz już zarabiać więcej. Zaczynasz pracę na słuchawkach. Jednym z Twoich pierwszych zadań będzie ustawianie kontaktów dla agentów – to proces preselekcji, czyli kontaktowania się z osobami, które zostawiły namiary na siebie w kalkulatorze ubezpieczeń online.

Nie sprzedajesz ubezpieczeń - prowizja będzie więc zależała od liczby ustawionych kontaktów. Średnie wynagrodzenie dla doradców na tym poziomie wynosi 3700 zł brutto. 

Liczy się wynik, ale nie tylko. Co wpływa na zarobki agenta? 

Zasada jest prosta: im więcej sprzedajesz, tym lepiej zarabiasz. Przy sprzedaży pakietów ubezpieczeniowych liczy się oczywiście liczba sprzedanych polis. Wszystko zależy od tego, czym będziesz się dokładnie zajmował. Zaczniesz od wspomnianej już preselekcji.

Po zakończeniu szkolenia i otrzymaniu uprawnień agenta ubezpieczeniowego zostaniesz przeniesiony na sprzedaż ubezpieczenia OC. 

Każdy pracownik ma jednak szansę na awans i sprzedaż pakietów ubezpieczeniowych czy innych produktów - a to oczywiście będzie się wiązać z lepszymi zarobkami. Liczą się więc wyniki, ale też Twoje podejście do pracy, umiejętności sprzedażowe, rzetelność i pracowitość. 

Sprzedaż pakietów ubezpieczeniowych wymaga dużych umiejętności sprzedażowych, lepszego rozeznania się w produktach i większej pracy z klientem. Jest więc to wynagradzane odpowiednio lepiej – zarobi się więcej niż w przypadku sprzedaży obowiązkowych produktów.  

Wysokość wynagrodzenia zależy też od linii, na jakiej się pracuje. Nieco inaczej zarabia się sprzedając ubezpieczenia samochodowe, a inaczej turystyczne, mieszkaniowe czy produkty finansowe lub GSM.  

Najlepsi z najlepszych. Ile można zarobić najwięcej? 

Średnie wynagrodzenie w przypadku sprzedaży ubezpieczenia OC waha się w granicach 5000 -7000 zł brutto. Ale najlepsi sprzedawcy  mogą razem z premią zarobić nawet kilkanaście tysięcy złotych. I wcale nie trzeba czekać na ten moment wiele lat.

W grupie najlepiej zarabiających znajdują się nie tylko bardzo doświadczone osoby, ale agenci którzy pracują stosunkowo od niedawna, ale radzą sobie bardzo dobrze na sprzedaży.  

Nie jesteś sam. Kto pomoże w razie trudności? 

Na samym początku masz częste spotkania ze swoim teamleaderem. Możesz liczyć na jego wsparcie oraz indywidualne wskazówki. Dzięki temu z każdym kolejnym tygodniem będą rosły Twoje umiejętności, a to z kolei przełoży się na sprzedaż i w efekcie na zarobki.  

Nie tylko prowizja. Ile zarobisz na konkursach? 

Pracownicy call center mogą brać udział w konkursach organizowanych przez dział sprzedaży. Zwycięzca może liczyć na dodatkową gratyfikację, niezależną od podstawowej pensji i prowizji. Wysokość nagród jest zmienna, zależy od zasad i wewnętrznych ustaleń.  

Większość konkursów organizowanych dla pracujących na call center wiąże się z gratyfikacją finansową, ale czasem można liczyć na inne bonusy. Wygrać można bony z katalogu nagród.

Warto tu powiedzieć, że nie wszystkie konkursy są oceniania tylko pod kątem wyników liczbowych. Wykazać się można też profesjonalnie poprowadzoną rozmową z klientem czy najlepszą obsługą. Zwycięzca takiego konkursu zostanie też przedstawiony w komunikacji wewnętrznej.  

Pieniądze to nie wszystko. Co jeszcze można zyskać? 

W naszej firmie od początku dostajesz umowę o pracę. Nie jesteśmy typowym call center – stawiamy na profesjonalne doradztwo klienta. Oprócz wynagrodzenia otrzymujesz też branżową wiedzę, nie tylko ubezpieczeniową czy produktową, ale i sprzedażową.  

Oferujemy również szereg benefitów, takich jak program poleceń, dopłaty do prywatnej opieki zdrowotnej, ubezpieczenia życiowego, pakietów sportowych czy nauki angielskiego. Pracownicy obsługi klienta mają do dyspozycji godzinną przerwę, mogą także brać udział w rekrutacjach wewnętrznych. 

Najczęściej zadawane pytania

  1. Ile zarabia doradca klienta w rankomat.pl?

    Wynagrodzenie jest uzależnione, od tego czym się dokładnie zajmuje. Najmniej zarabiają początkujący, którzy ustawiają kontakty dla agentów ubezpieczeniowych. Większe prowizje są przy sprzedaży pakietów OC i AC. Dużo zależy też, od tego przy jakiej linii produktów się pracuje.

  2. Ile wynosi średnie wynagrodzenie doradcy klienta w rankomat.pl?

    Średnie wynagrodzenie waha się w granicach 5000 -7000 zł brutto. Dotyczy to pracy na sprzedaży ubezpieczeń OC.

  3. Ile zarabiają najlepsi w rankomat.pl?

    Najlepsi agenci są w stanie zarobić nawet kilkanaście tysięcy złotych.

  4. Czy w rankomat.pl oferowane jest tylko podstawowe wynagrodzenie i prowizja?

    Nie. Organizowane są różne konkursy, w których można zdobyć dodatkową gratyfikację finansową lub inne nagrody (np. bony zakupowe). Firma oferuje również szereg benefitów.