Beesafe, dzięki przynależności do grupy Compensa, może opierać się na wieloletnim doświadczeniu spółki w zakresie likwidacji szkód osobowych i majątkowych. Osoby, które zgłaszają szkodę z polisy OC i AC, mogą skorzystać z dwóch form kontaktu.
- Najwygodniejszym i najszybszym sposobem zgłoszenia szkody w Beesafe jest kontakt telefoniczny pod numerem: 500 96 56 26
- Na stronie Beesafe https://beesafe.pl/zglos-szkode/ można również zostawić swój numer kontaktowy i poczekać na telefon od przedstawiciela firmy.
Porównaj ceny ubezpieczenia OC / AC
Właściciele pojazdów wnioskujący o naprawę szkody majątkowej (uszkodzenia pojazdu) z polis OC i/lub AC mają dwie możliwości:
- oddać pojazd do warsztatu – Beesafe zajmie się wszystkimi formalnościami, tak aby sprawny samochód wrócił do jego posiadacza,
- odebrać pieniądze na naprawę (zgłaszamy szkodę telefonicznie, po czym Beesefe zajmuje się jej wyceną i wpłaca pieniądze na nasze konto).
Jakie są modele likwidacji szkody całkowitej w Beesafe?
O szkodzie całkowitej z polisy OC można mówić wtedy, gdy koszt naprawy uszkodzonego samochodu przekracza jego wartość sprzed szkody. Posiadacz takiego pojazdu może zdecydować się na jeden z dwóch modeli jej likwidacji:
1. Uproszczony - wybrany przez Beesafe partner zajmuje się sprzedażą uszkodzonego auta, a firma ubezpieczeniowa wypłaca 100% wartości samochodu, wyliczonej na czas bezpośrednio przed kolizją/wypadkiem;
2. Standardowy – Beesafe wyliczy odszkodowanie biorąc pod uwagę różnicę wartości samochodu przed szkodą i po szkodzie (wrak pozostaje w posiadaniu kierowcy).
Jak postępować po zdarzeniu?
Osoby, które zostały poszkodowane w kolizji lub wypadkach powinny:
- Sprawdzić, czy ich uczestnicy nie potrzebują pomocy medycznej. Jeśli tak, należy niezwłocznie wezwać policję i pogotowie;
- Jeśli doszło do kolizji – usunąć samochód na pobocze, aby nie utrudniał ruchu (o ile to możliwe), spisać oświadczenie o zdarzeniu i zrobić zdjęcia uszkodzonych elementów pojazdu.
Szkodę należy zgłosić do Beesafe jak najszybciej. Firma nie wskazuje wprawdzie konkretnego terminu, jednak najlepiej będzie skontaktować się z nią w ciągu kilku dni od zdarzenia. Dzięki temu unikniemy zwiększenia się rozmiaru szkody i będziemy mogli liczyć na szybką naprawę powsatłych uszkodzeń.